loading...
کلوپ جوانان بی غم

hasan بازدید : 24 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

روزگاري خواهد رسيد ....
همچنان که در آغوش ديگري خفته اي ،
به ياد من ستاره ها را خواهي شمرد تا آرام شوي
دلت هوايم را خواهد کرد
به ياد خواهي آورد باهم بودن هايمان را
به ياد خواهي آورد خنده هايم را
به ياد خواهي آورد اشک هايم را
به ياد خواهي آورد حرف هايم را
مطمئنم در آن لحظه در دلت مي گويي: دلتنگت شده ام

فرستنده : mahyar

باران می بارد به حرمت کداممان نمیدانم؟؟؟
من همین قدر می دانم که باران صدای پای اجابت است.
خدا دارد ناز می خرد
نیاز کن

فرستنده : MEHDI >>>100% mokh

کاش میشد هیچکس تنها نبود کاش میشد دیدنت رویا نبود گفته بودی با تو میمانم ولی...رفتی وگفتی که اینجا جا نبود...سالیان سال تنها مانده ام شاید این رفتن سزای من نبود من دعا کردم برای بازگشت دستهای تو ولی بالا نبود باز هم گفتی که فردا میرسد کاش روز دیدنت فردا نبود

فرستنده : بهاره

آرزوییست مرا دردل، که روان سوزد وجان کاهد... بخدا دردل وجانم نیست جزحسرت دیدارش... همه شب دردل این بستر جانم آن گمشده راجوید...
زین همه کوشش بیحاصل، عقل سرگشته به من گوید: ببرازیاد دمی اورا! آن کسی راکه تو میجویی، کی خیال توبسردارد؟! بس کن این ناله وزاری را،
بس کن، او یار دگر دارد . . .

فرستنده : دنیاومن

بعضی چیزها را ” باید ” بنویسم نه برای اینکه همه ” بخونن ” و بگن ” عالیه ” برای اینکه ” خفه نشم ” همین !!

فرستنده : علی صنعت

کفش هم اگر تنگ باشد ، زخمی میکند
وای به روزی که دل تنگ باشد...

فرستنده : ye dost

ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺎ ﺯﯾﺮ ﺩﻭﺵ ﺑﻪ ﮐﺎﺷﯽ ﻫﺎﯼ ﺣﻤﻮﻡ ﺧﯿﺮﻩ ﻣﯿﺸﯽ . . . !
ﻏﺬﺍﺗﻮ ﺳﺮﺩ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯼ . . .
ﺻﺒﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﺷﺎﻡ ، ﻧﺎﻫﺎﺭﻭ ﻧﺼﻒ ﺷﺐ !
ﻟﺒﺎﺳﺎﺕ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﺗﻨﺖ ﻧﻤﯿﺎﺩ . . .
ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﻗﯿﭽﯽ ﻣﯽ ﺯﻧﯽ !
ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺎ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺁﻫﻨﮓ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮔﻮﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ
ﺍﻭﻧﻮ ﺣﻔﻆ ﻧﻤﯿﺸﯽ . . . !
ﺍﯾﻦ ﻗﺪﺭ ﻋﻼﻣﺖ ﺳﻮﺍﻻﯼ ﺗﻮ ﻓﮑﺮﺗﻮ ﻣﯿﺸﻤﺮﯼ . . .
ﺗﺎ ﺁﺧﺮﺵ ﺭﻭ ﺑﺎﻟﺶ ﺧﯿﺴﺖ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﺑﺒﺮﻩ !
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺁﺩﻣﯽ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﻩ . . .
ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺷﺒﯿﻪ ﺁﺩﻡ ﻧﯿﺴﺖ !
ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ ﭼﯿﻪ ؟!
ﻋﺠﯿﺐ ﺩﻟﺘﻨﮕﻢ . . .
ﻭﺍﺳﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻋﺠﯿﺐ ﺩﻟﺘﻨﮕﻢ ﻣﯽ ﺷﺪﯼ . . . !

فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0

~~~~~~~ موجي از عشق را بر ساحل دلت ميفرستم تا بداني فراموش شدني نيستي

فرستنده : reza

فراق يعني دوري و دوري يعني دلتنگي و دلتنگي يعني تو و تو يعني تموم دنيا

فرستنده : reza

خاطرات چوبهای خیسی هستند ، که با آتش زندگی ،

نه میسوزندو نه خاکستر میشوند

فرستنده : play boy

سکوتـــــــــــــ …
و دیگر هیچ نمی گویم …!
که این بزرگترین اعتراض دل من است
به تو …
سکوت را دوستـــــــــ دارم
به خاطر ابهت بی پایانشـــــــ …..

فرستنده : play boy

بازم شب شد….
بازم این بغض لعنتی…
بازم گوشیه سیاه و ساکت من!!
بازم ته سیگارهای خسته….
بیا و مرد باش…
دیگر نزار ته سیگارها تاوان لبهای تورو پس بدن…

فرستنده : sina

دلتنگ شده ام... نمی دانم برای تو، یا برای دیروزهایی که باتوسرکردم...

فرستنده : mahmood

دلتنگی
از مغازه خرید می کنی...
از بانک پول می گیری...
می روی خانه..کار..خانه..
و من، هر روز پشت سرت می آیم
شاید جایی ،
کیف پولت را جا بگذاری
یا دسته کلیدت بیفتد از جیبت
آن وقت من،
یواش برش می دارم و
از تو
دیدنت را مژدگانی می گیرم...

فرستنده : مجتبي مهاجر

هر چيزي زيبايي هاي مخصوص به خودش را دارد ولي هر كسي نمي تواند انها را ببيند.(كنفوسيوس)

فرستنده : yildiz
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 276
  • بازدید کلی : 3,588