loading...
کلوپ جوانان بی غم
hasan بازدید : 21 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

اس ام اس جدید


34801
 

ﺗﺎﺯﮔﯿﺎ ﺑﻬﻢ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺪﻩ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺗﻮ ﻻﯾﮏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻫـــــﻢ ﻣﻬﺮﻩ
ﯼ ﻣــﺎﺭ ﺩﺍﺭﻥ ؛
ﻣﺎ ﮐﻪ ﻃﺒﻖ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﻣﻬﺮﻩ ﯼ ﺧــــــــــﺮ ﻫـــــﻢ
ﻧـﺪﺍﺭﯾــﻢ !!.... |: (:

فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0


34789
 

رو میکنم به آیینه
. رو به خودم داد میزنم
.ببین چقدر حقیر شده 
اوج بلند بودنم....

فرستنده : HaMiiiiiiiiiiiiiD


34740
 

به سلامتی کسی که نمی شناستت اما نوشته هاتو میخونه
تا از درونت با خبر بشه و زیرش لایک میزنه نه واسه اینکه خوشش اومده... 
واسه اینکه بهت بفهمونه که تنها نیستی...

فرستنده : ***AliA$ghA R***


34727
 

ﺳﻼﻣﺘﻲ ﻣﺎﺩﺭﻱ ﻛﻪ ﭘﻴﺮﻫﻦ ﺳﻔﻴﺪ ﻣﻴﺪﻱ ﺑﺶ ﺑﺸﻮﺭﻩ ﺍﺑﻲ ﻻﺟﻮﺭﺩﻱ ﺗﺤﻮﻳﻠﺖ ﻣﻴﺪﻩ

فرستنده : IN351


34725
 

من فکر کنم داداش خاله نرگس برنامه رنگیم کمون عضو 4جوک آخه دیروز داشت میگفت این دیوار بتونی کجاست من سرمو بکوبونم بهش

فرستنده : NOMID21


34718
 

یک درخت می تواند آغاز یک جنگل باشد

فرستنده : A1h3m6A5d


34716
 

گورستان با سکوتش میگوید سخت نگیر زندگی ارزش یک ثانیه اندوه را ندارد...

فرستنده : A1h3m6A5d


34715
 

گاه سکوت معجزه میکند و تو می آموزی همیشه بودن در فریادنیست!!

فرستنده : A1h3m6A5d


34667
 

دیش دیرنگ دیرنگ..دیش دیرینگ دیرینگ..دیش دیش دیش دیش دیرینگ دیرینگ
زنگ گوشی بابامه...حالا ویبرش به کنار که باعث لرزش کل خونه میشه
اما وقتی یکی بش زنگ میزنه احساس میکنم رفتم کنسرت شهرام شب پره تو دبی...
بعد زنگ گوشی من که مازیار فلاح میخونه...بابام میگه اینم زنگ گوشیه سر ادم درد میگیره..
بله بله 
یه همچی بابایی دارم من..
اصلا زنگ گوشی ارومش که ادم ام اس میگیره منو کشته...گاز گاز کرده روحیه منو

فرستنده : abresefid13


34635
 

منتظرم خدایا...
خط پایانت کو ...
آیا جنمت همین جایی که هستیم نیست؟
من آتشت را به نامردی ها " دو رویی ها و خیانت ها ترجیع میدهم ...
شاید اگر ایوب هم در عصر ما بود صبرش لبریز میشد ...

فرستنده : jalal moloodi


34610
 

باید به بعضیا گفت:
این شماره ی پینـوکیــوست،،،
زنگ بزن ببین چطوری آدم شده،
شاید تـــو هم آدم بشی...! 
...؟؟

فرستنده : داریـــــوش اقبــــالی!


34564
 

ببين!
دكتري!
مهندسي!
خوشگلي!
خوش تيپي!
مايه داري!
اصلا آخرشي! 
معرفت نداشته باشي، "مفت" نمي ارزي..
همين¡

فرستنده : D$D$D


34550
 

ﺍﻱ ﮐﺎﺵ ﻳﺎﺩ ﻣﻴﮕﺮﻓﺘﻢ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺍﻱ ﺣﺮﻣﺘﻢ ﺯﻳﺮ ﺳﻮﺍﻝ
ﺭﻓﺖ
ﺑﺮﺍﻱ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﻲ ﮐﻨﻢ
ﻭ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﺍﻱ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻧﺒﺎﺷﻢ . .

فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0


34544
 

ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺻﺒﺢ ﻋﺮﻭﺳﯽ ، ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﺗﻮﺍﻓﻖ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﻨﻨﺪ.
ﺍﺑﺘﺪﺍ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﭘﺴﺮ ﺁﻣﺪﻧﺪ.ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻨﺪ.ﺍﻣﺎ ﭼﻮﻥ ﺍﺯ
ﻗﺒﻞ ﺗﻮﺍﻓﻖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ، ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﺮﺩ.ﺳﺎﻋﺘﯽ ﺑﻌﺪ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﺩﺧﺘﺮ
ﺁﻣﺪﻧﺪ.ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ
ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻨﺪ.ﺍﺷﮏ ﺩﺭ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﺟﻤﻊ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻝ ﮔﻔﺖ:ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻢ
ﺑﺒﯿﻨﻢ ﮐﻪ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﭘﺸﺖ ﺩﺭ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺭﻭﺷﻮﻥ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﻨﻢ.ﺷﻮﻫﺮ ﭼﯿﺰﯼ
ﻧﮕﻔﺖ ، ﻭ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺮﻭﯾﺸﺎﻥ ﮔﺸﻮﺩ.ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺭﺍ ﭘﯿﺶ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺖ.
ﺳﺎﻟﻬﺎ ﮔﺬﺷﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﭼﻬﺎﺭ ﭘﺴﺮ
ﺩﺍﺩ.ﭘﻨﺠﻤﯿﻦ ﻓﺮﺯﻧﺪﺷﺎﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻮﺩ.ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﻟﺪﺍﯾﻦ ﻓﺮﺯﻧﺪ ، ﭘﺪﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮﺩ ﻭ
ﭼﻨﺪ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺭﺍ ﺳﺮ ﺑﺮﯾﺪ ﻭ ﻣﯿﻬﻤﺎﻧﯽ
ﻣﻔﺼﻠﯽ ﺩﺍﺩ.ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺘﻌﺠﺒﺎﻧﻪ ﺍﺯ ﺍﻭ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ:ﻋﻠﺖ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺷﺎﺩﯼ ﻭ
ﻣﯿﻬﻤﺎﻧﯽ ﺩﺍﺩﻥ ﭼﯿﺴﺖ ؟
ﻣﺮﺩ ﺑﺴﺎﺩﮔﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ:
ﭼﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻮﻥ ﮐﺴﯿﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺮﻭﯾﻢ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﻪ!
سلامتی همه دخترای با محبت ♥♥♥

فرستنده : عاشق شکیبا


34532
 

تکيه گاه بودنم براي ماندن وبودن باتو،براي لحظات دلدادگي،براي لحظه اي تنهاشدن باتو،براي چشم دوختن هميشگي درچشمانت،ثانيه هاآتش مي زنندبرجسم وجانم

فرستنده : علمدار
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 257
  • بازدید کلی : 3,569