loading...
کلوپ جوانان بی غم
hasan بازدید : 61 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺎ ﺯﯾﺮ ﺩﻭﺵ ﺑﻪ ﮐﺎﺷﯽ ﻫﺎﯼ ﺣﻤﻮﻡ ﺧﯿﺮﻩ ﻣﯿﺸﯽ . . . !
ﻏﺬﺍﺗﻮ ﺳﺮﺩ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯼ . . .
ﺻﺒﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﺷﺎﻡ ، ﻧﺎﻫﺎﺭﻭ ﻧﺼﻒ ﺷﺐ !
ﻟﺒﺎﺳﺎﺕ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﺗﻨﺖ ﻧﻤﯿﺎﺩ . . .
ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﻗﯿﭽﯽ ﻣﯽ ﺯﻧﯽ !
ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺎ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺁﻫﻨﮓ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮔﻮﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ
ﺍﻭﻧﻮ ﺣﻔﻆ ﻧﻤﯿﺸﯽ . . . !
ﺍﯾﻦ ﻗﺪﺭ ﻋﻼﻣﺖ ﺳﻮﺍﻻﯼ ﺗﻮ ﻓﮑﺮﺗﻮ ﻣﯿﺸﻤﺮﯼ . . .
ﺗﺎ ﺁﺧﺮﺵ ﺭﻭ ﺑﺎﻟﺶ ﺧﯿﺴﺖ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﺑﺒﺮﻩ !
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺁﺩﻣﯽ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﻩ . . .
ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺷﺒﯿﻪ ﺁﺩﻡ ﻧﯿﺴﺖ !
ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ ﭼﯿﻪ ؟!
ﻋﺠﯿﺐ ﺩﻟﺘﻨﮕﻢ . . .
ﻭﺍﺳﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻋﺠﯿﺐ ﺩﻟﺘﻨﮕﻢ ﻣﯽ ﺷﺪﯼ . . . !

فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0

~~~~~~~ موجي از عشق را بر ساحل دلت ميفرستم تا بداني فراموش شدني نيستي

فرستنده : reza

فراق يعني دوري و دوري يعني دلتنگي و دلتنگي يعني تو و تو يعني تموم دنيا

فرستنده : reza

خاطرات چوبهای خیسی هستند ، که با آتش زندگی ،

نه میسوزندو نه خاکستر میشوند

فرستنده : play boy

سکوتـــــــــــــ …
و دیگر هیچ نمی گویم …!
که این بزرگترین اعتراض دل من است
به تو …
سکوت را دوستـــــــــ دارم
به خاطر ابهت بی پایانشـــــــ …..

فرستنده : play boy

بازم شب شد….
بازم این بغض لعنتی…
بازم گوشیه سیاه و ساکت من!!
بازم ته سیگارهای خسته….
بیا و مرد باش…
دیگر نزار ته سیگارها تاوان لبهای تورو پس بدن…

فرستنده : sina

دلتنگ شده ام... نمی دانم برای تو، یا برای دیروزهایی که باتوسرکردم...

فرستنده : mahmood

دلتنگی
از مغازه خرید می کنی...
از بانک پول می گیری...
می روی خانه..کار..خانه..
و من، هر روز پشت سرت می آیم
شاید جایی ،
کیف پولت را جا بگذاری
یا دسته کلیدت بیفتد از جیبت
آن وقت من،
یواش برش می دارم و
از تو
دیدنت را مژدگانی می گیرم...

فرستنده : مجتبي مهاجر

هر چيزي زيبايي هاي مخصوص به خودش را دارد ولي هر كسي نمي تواند انها را ببيند.(كنفوسيوس)

فرستنده : yildiz

نمیدونم تا حالا کسی بعد 5سال واندی دوس دخترش بی دلیل تنهاش گذاشته یا نه.تنها امیدش هم روز تولدش باشه که شاید خبری ازش بشه و بهش بگه هنوزم به حرمت عشق قدیمشون تنهاس و سراغ هیشکی نرفته.فقط من تو دنیا اینطوری شدم؟؟؟؟؟
اونایی که مث منن لایک کنن

فرستنده : just.friend

سياهي لبهايم را ببين از سيگار نيست,سياه پوش هزاران حرف ناگفته است

فرستنده : parnian2024

بعضی دردها و چیزها
چــــــــــــــــــــــــقدر دیدن و شنیدنش تحمل میخواد….
خالی ام از حرف….
پرم از دلتنگی!!

فرستنده : 09356xxx795

گاه دلتنگ می شوم
دلتنگ تر از همه دلتنگی ها
گوشه ای می نشینم
و حسرتها را می شمارم
و باختن ها را
و صدای شکستن ها را

فرستنده : 09356xxx795

به گمنم یادت پنجره ی احساسم را میکئبد
چرا ک در دلم هوای دلتنگی بر پاست

فرستنده : mahshid19

خانه خراب تو شدم،به سوى من روانه شو
سجده به عشقت ميزنم،منجى جاودانه شو
اى كوه پرغرور من ،سنگ صبور تو منم
اى لحظه ساز عاشقى،عاشق با تو بودنم
روشن ترين ستاره ام،ميخواهمت ميخواهمت
تو ماندگارى در دلم،مى دانمت مى دانمت
اى همه ي وجود من،نبود تو نبود من
اى همه ى وجود من،نبود تو نبود من

فرستنده : Shiva

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 238
  • بازدید کلی : 3,550