loading...
کلوپ جوانان بی غم
hasan بازدید : 12 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

پیش هیچ آدمی به خطایت اعتراف مکن
آدم ها جنبه ندارند...!
ژست خدایی برایت میگیرند.

فرستنده : Reza

ﺧُﻮﺏ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ می بینی؟
لعنتی، ﺍﻳﻦ ﻭﻳﺮﺍﻧﮑﺪﻩ،ﺁﺛﺎﺭ ﺑﺎﺳﺘﺎنی ﻧﻴﺴﺖ؛" ﻣَﻨﻢ/

فرستنده : Reza

خدایا ........کسی اینجا به یادش تیست که دنیا زیر چشماته ..... یه عمر یادمون رفته زمین دار مکافاته ........فراموشم شده گاهی که من اینجا چه ها کردم .....که روزی باید از اینجا بازم پیش تو برگردم.......خدایا وقت برگشتن یه کم با من مدارا کن ......شنیدم گرم اغوشت اگه میشه منم جا کن

فرستنده : جوجه حقوقدان

تا لحظه شکست به خدا ایمان داشته باش
خواهی دید که آن لحظه هرگز نخواهد رسید

فرستنده : جوجه حقوقدان

مـن آن شـب را مـی بـیـنـم
شبـی کـه زنـگ خـانـه تـان را مـیـزنـم
وقـتـی کـه در را بـه رویـم بـاز مـیـکـنی
وقتی کـه چهار لیتری بنزین را رویـت خالی مـیـکـنـم
و یـک کـبــــــریــت حــــــرامـت مـیـکـنـم... خــائـــن...

فرستنده : Hermit

عاشق اون خدايي ام كه چه بخوايم.. چه نخوايم..
"دوسمون داره.."

فرستنده : D$D$D

مرا بسپار در يادت..
به وقت بارش باران.، نگاهت گر به آن بالاست.. و در رقص دعا..
قلبت مثال بيد ميلرزد..
دعايم كن. .
دعايم كن. .
كه من محتاجه محتاجم..

فرستنده : D$D$D

سرفه هايم صداي خرده شيشه ميدهد ..................فكر كنم دلم شكسته!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : M & S 4 EVER

خوشبختی هر لحظه با ماست فقط كافیست عینك خود را تعویض نمائیم تا آن را حس كنیم. خویشتن خود را دریاب تا خوشبختی را دریابی.

فرستنده : JAvAD

لایک نداره توجه کن
هی میگن بچه سهمیه ای
سهمیه میدونی چیه؟
سهمیه یعنی دختری که بهش گفتند بگو بابا گفت بابا ندارم شهید شده
سهمیه یعنی پسری که هر روز مجبوره واسه باباش سوپ درست کنه آش درست کنه غذای آبکی درست کنه چرا؟چون باباش به خاطر لگدی که سرباز عراقیه به دهنش زده دیگه دندونی نداره
سهمیه یعنی مامان من که مجبور با یه جانباز 50%اعصاب روان رو سر کنه و نیم کیلو قرص رنگارنگ به خورد بابام بده تا بابام راحت باشه
مامان دوست دارم
سهمیه یعنی........

فرستنده : پاشنه طلا

مرد نصفه شبی در حالی که خیلی مست بود به خونه اومد..
تعادلش رو از دست میده و دستش به گلدان سفالی ای که زنش خیلی دوسش داشته میخوره و گلدان میشکنه...
همونجا پخش زمین میشه و خوابش میبره.. زن اونو کنار میکشه و شیشه خرده ها رو جمع می کنه..
صبح مرد از خواب بیدار میشه و یاد اتفاق دیشب می افته .. داشت تو دلش دعا میکرد که بحث و دعوایی رخ نده که چشمش به یه نامه افتاد که رو در یخچال بود..
زن:عشق من صبحانه مورد علاقه ات روی میز آمادست.. من برای درست کردن ناهار مورد علاقه ات باید صبح زود به خرید میرفتم.. زود برمیگردم پیشت عشق من..!!
مرد درحالی که از تعجب خشکش زده یود، از پسرش پرسید دیشب چه اتفاقی افتاده بود؟؟
پسرش گفت: دیشب وقتی مامان تورو به تختخواب برد تا لباسها و کفشهایت را درآورد، تو در حالی که خیلی مست بودی بهش گفتی:
""هــــی خانوووووم، تنهاااااام بذار، به من دست نزن، من ازدواج کردم...."""

فرستنده : D$D$D

دلهاي پاك خطا نميكنند ، سادگي ميكنند . سادگي پاكترين خطاي دنياست.

فرستنده : Esi black

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد !
بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد
ولی ما هنوز صادق ترینیم

فرستنده : amirsam kianpour

مرد از زن خیلی تنها تر است.
مرد لاک ناخن نمیزند که هر وقت دلش گرفت دستش را باز کند و به ناخن هایش نگاه کند !
مرد موهایش بلند نیست که در بی کسی کوتاهش کند و لج کند با تمام دنیا !
مرد حتی دردهایش را اشک که نه، سگ میکند و میچسباند به پیشانیش.
میشود گفت میم مثل مَرد !

فرستنده : amirsam kianpour

در بین آدم ها فقط اندکی معنای باران را میفهمند ما بقی فقط خیس میشوند...

فرستنده : alireza mv

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 392
  • بازدید کلی : 3,704