loading...
کلوپ جوانان بی غم

hasan بازدید : 10 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

سر میز شام یادت که میفتم بغض میکنم،اشک در چشمانم حلقه میزند و همه با تعجب نگاهم میکنند..لبخندی میزنم و میگویم:چقدر داغ بود...!!

فرستنده : JAvAD-M

آدما خنده هاشون همیشه از دلخوشی نیست... گاهی شکستن دلی کمتر ازآدم کشی نیست، گاهی دل اینقدر تنگ میشه که گریه هم کم میاره، یه جمله ساده گاهی چقدر واست غم میاره...

فرستنده : دنیاومن

ای فلک گر من نمیزادی اجاقت کوربود؟! من که خود راضی بر این خلقت نبودم زوربود؟من که باشم یا نباشم کاردنیا لنگ نیست! من بمیرم یا بمانم که کسی دلتنگ نیست...

فرستنده : دنیاومن

دلم تنگ است وبی یادت در این غربت نمی مانم!برای ناز چشمانت چه بی صبرانه میخوانم
!توهستی در وجود من تو را هرگز نمی رانم

فرستنده : Mustafa

شعر واسه دلی که تنگ شده زیاد گفتن ولی جمله ای که وقتی به زبون میارمش صورتم خیس اشک میشه اینه:
به خودایی که میپرستی دلم تنگه....
برگرد.

فرستنده : Iman

دلم برات تنگ شده عزیزم... بخدا تحمل اینروزا خیلی سخته گرچه قول دادم بهت حرفی نزنم که جدایی ازم واست سخت بشه و از رو ترحم بمونی اما... حداقل اینجا که میتونم درد دل کنم اخه تو به قول خودت اهل این سوسول بازیا نیستی و نمیای توی این سایتا.... جات خالی عشقم اینجا مثه من تنها زیاده اصلا احساس غربت نمیکنم.. ملالی نیست جز... بیخیال برو خوش باش

فرستنده : shabi bito

من بودم،توویک عالمه حرف وترازویی که سهم توراازشعرهایم نشان میداد.. کاش بودی ومی فهمیدی وقت دلتنگی یک آه جقدروزن دارد...

فرستنده : p@t o m@t

اینجا مینویسم شاید گذر زمان تو را هم یه روز برای خواندن این مطلب به اینجا بکشاند...
من همانم که با اینکه میدانستم تو نمیتوانی با من باشی ولی باز دوستت داشتم.
منی که میدانستم بیشتر از نصف حرفهایت راست نبود ولی به احترام دلم باور میکردم!
و ندانستی که آنهایی که نصف شب با آنها میحرفی و وقتی اس ام اس هایی من نمیآیند میگفتی لابد حافظه پر شده است!!!! همه رفتنی أند و فقط چند روزی تو را میخواهند.
من تمام اینها را میدانستم. ولی دوستت داشتم.

فرستنده : Fearless

عاشقانه هایی که برای او نوشتم
مهربانم روزی خواهد رسید که اس ام اس های شب بخیر گفتنمان را آرام درآغوش هم و در گوش هم نجوا کنیم....
آری روزی میرسد که دیگر برایم اس ام اس صبح بخیر نمی فرستی...آرام لب هایم را بر گونه هایت میگذارم و بوسه بارانت میکنم...چشمانت را که باز میکنی خیر ترین صبح من است...

فرستنده : عرفان

پیام امشبم اینه [ دلتنگتم ]
شاید به گوشت برسه برگردی

فرستنده : وحید

حوصله خواندن ندارم..حوصله نوشتن هم ندارم..این همه دلتنگی دیگر نه باخواندن کم میشود..نه نوشتن...دلم فقط لمس آغوشت را میخواهد..فقط همین....!

فرستنده : titisha

من او را کامل شناختم و دل بستم اما................دست زمانه او را برد................

فرستنده : .♥..H&M..♥.

خنده هایم شکلاتی شده اند...
ولی زیادی خالص,
تلخ تلخ

فرستنده : Ré$pÍnÄ

در طالع من نیست که نزدیک تو باشم/
می گویمت از دور دعا، گر برسانند...
"سعدی"

فرستنده : Saeid0711

ميترسم...

كسي بوي تنت را بگيرد..

نغمه دلت را بشنود..

و تو خو بگيري به ماندنش!!!

چه احساس خط خطي و جهنمي يست!

اين عاشقانه هاي حسود من....

فرستنده : FanOOs
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 375
  • بازدید کلی : 3,687