loading...
کلوپ جوانان بی غم

hasan بازدید : 10 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

نترس...
اگر هم بخواهم دیوانه تر از این هم نخواهم شد
گفته بودم ک بی تو سخت میگذرد...
بی انصاف
حرفم را پس میگیرم
‏"بی تو اصلا نمیگذرد"

فرستنده : parniyane_sard

چرا پس من اینقد دلم روشنه؟
چرا حالم اینقد به یادت خوشه؟
چرا فال حافظ ی جوری میاد؟
ک انگار قراره ی چیزی بشه؟
نمیپرسی اما خرابم عزیز
خرابم عزیزم همین کافیه
ردیفم کن ای "عطر بارون عصر"
ردیفم کن ای "بهترین قافیه"

فرستنده : parniyane_sard

در بست
درباز
بدون در
در به در
لاي در
همه جوره فدات ميشم

فرستنده : omid kamali

خدایا ... دلم خیلی گرفته امشب پای دل من بشین ... سیگار از من بارون از تو ،نظرت چیه؟

فرستنده : dele_shekaste1

داشتنت مثل نم نم باران جاده شمال ...
مثل مستی بعد از اولین پیک های شراب...
مثل خواب بعد از ظهر...
مثل اهنگ های قدیمی کریس دی برگ ...
مثل دیالوگ های فیلم شب یلدا...
مثل آن بغلی که عاشقت است،جدا نمیشود، تنهایت نمیگذارد ...
و مثل برگشتن آدمی که سالها منتظرش بودی ...
آی میچسبد ،آی میچسبد ...

فرستنده : maniya70

در خیالم باخیالت بی خیال عالمم تا تو هستی در خیالم با خیالت زنده ام

فرستنده : Mustafa

!...علت بی خوابی ام را چگونه بگویم وقتی یاد تو از سقف اتاقم چکه میکند

فرستنده : Mustafa

وقتی خاطره های آدم زیاد میشه دیوار اتاقشون پر عکس میشه اما همیشه دلت
واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو به دیوار بزنی

فرستنده : Mustafa

یه روزی با نامزدم دعوام شد،به صورت ناخودآگاه یه سیلی زدم،از این کارم ناراحت شدم وبه بیرون رفتم،وقتی اومدم دیدم اومد بغلم کرد،خواستم معذرت خواهی کنم،گفت دوست دارم
پس به احترام نامزد های فهمیده لایکو بزن

فرستنده : amirali

یه شبی با عشقم تو خیابون قدم میزدم،هیچی نمیگفت ،فقط به حرفام گوش میکرد،واونم هی میگفت دوست دارم کمی ناراحت شدم،بهش گفتم چرا حرف نمیزنی ،فقط میگی من دوست دارم
میگه من به جز دوس داشتنت چی بگم
تو دلم گفتم خدایاشکرت بابت این نعمتت
پس به سلامتی عشق های واقعی

فرستنده : amirali

اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد
اونو بدرقه راهت می کردم…

فرستنده : parnian2024

چـرا مـن بـاید دنـبـال تــو بـگـردم...؟ نـمی شـود تـو پـیـدایـم کـنی...؟

فرستنده : faribaam

برای عاشق شدن که بهانه های ریز و درشت لازم نیست !
برای عاشق شدن کافیست تو نگاه کنی و من لبخند بزنم …

فرستنده : 09356xxx795

ميري و من فقط نگاهت ميکنم تعجب نکن که چرا گريه نمي کنم بي تو يک عمر فرصت براي گريستن دارم اما براي ديدن تو همين يک لحظه باقيست

فرستنده : raheb

گفنی پرنده ات اسیر است به دامم
گفنم دگرمن پر پرواز ندارم
گفنی سکوت است چو قفلی به لب تو
گفنم دگر میل به آواز ندارم
(فقط دلم میخواد دیگه برم از اینجا)

فرستنده : darkness

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 364
  • بازدید کلی : 3,676