loading...
کلوپ جوانان بی غم

hasan بازدید : 7 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

نگاهت کافیست تا در هوای آمدنت بمیرم…
تو همیشه دعوتی راس ساعت دلتنگی…

فرستنده : aplas

کاش می توانستم راحت حرف بزنم ...
چیزی بگویم از دلتنگی ...
میان آدم های که در این اتاق مجازی جمع شدند ...
فقط می گویم منم دلتنگم

فرستنده : aplas

توي دلش براي خودم كلبه اي ساختم هنوز مستقر نشده بودم كه يكي در زد وگفت چكشت را به من قرض ميدهي .نميداني چرا كلبه برسرم خراب شد؟

فرستنده : Azari

کاش میدانستم چه کسی این سرنوشت را برایم بافت ،
آنوقت به او میگفتم :
یقه را آنقدر تنگ بافته ای که بغضهایم را نمی توانم فرو بدهم...!

فرستنده : madi

تو فقط با من باش
من قول میدهم با خودم هم قطع رابطه کنم !

فرستنده : play boy

فقط چند لحظه کنارم بشین یه رویای کوتاه تنها همین ...
ته ارزوهای من این شده ته ارزوهای مارو ببین .....
فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه بمن گوش بده.
هر احساسی رو غیر من تو جهان واسه چند لحظه فراموش کن ......

فرستنده : mehdink72

ببین امشب یه دنیا رو به عشق تو صدا کردم....
واسه برگشتنت عشقم یه عمری رو دعا کردم ....
نمیدونی که دور از تو چه دنیای بدی دارم .....
بدون تو ازین دنیا و ازین شهر بیزارم .....

فرستنده : mehdink72

از کجا باید می دانستم؟!
در هیچ فرهنگ لغتی
ذکر نشده بود ،
"دوستت دارم" ،
معنی اش
ماندگار نیست...

فرستنده : Saeid0711

چقدر احمقانه است از یک قهوه ی تلخ انتظار فال شیرین داشتن …
.
.
خدایا یا فریاد گلویم را بگیر یا بغض گلویم را …
هر کدام راه دیگری را بسته اند !

فرستنده : Alone_Boy

افسوس به خاطر تمام لحظه هایی که می توانستی “مرهمم” باشی نه “دردم” …

فرستنده : Alone_Boy

قرار بود هميشه و همه جا همراه هم باشيم!
بودم، نبودي...
قرار بود دلواپس دلواپسي هاي هم باشيم!
شدم، نشدي...
قرار بود هر جا نياز به يك سنگ صبور داشتيم كنار هم باشيم!
بودم، نبودي...
قرار بود دلتنگيهامونو فقط به همديگه بگيم!
گفتم، نگفتي...
قرار بود نگاه عاشقونمون فقط مال خودمون باشه!
من بودم، تو نبودي...
قراربود دستامون گرماي هيچ دستي رو حس نكنه!
حس نكردم، حس كردي...
قرار بود مهربوني هامون دائمي باشه!
بودم، نبودي...
قرار بود زير بارون فقط منو تو باشيم!
بودم، تو با ديگري بودي...
قرار بود تا آخر اين دنيا منو تو با هم باشيم!
هنوز هستم، از اولش نبودي...
قرار بود...
خيلي چيزا قرار بود بشه، كه نشد!
مرد اين عشق نبودي...
هيچ كدوم رو نخواستي،
تو رفتي و من سالهاست به ياد تو قرارهاي نوشته شدمون رو مرور ميكنم...!

فرستنده : مجتبي مهاجر

چه زخمهایی به دلم خورد,تا یاد گرفتم که هیچ نوازشی بی درد نیست....

فرستنده : طاها

دلم می خواست زمان را به عقب باز میگرداندم نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم ، برای اینکه نگذارم بیایند که رفتنشان را هم نبینم

فرستنده : mehrdad66

وقتی کسی نیست که خودتو فرو کنی در آغوشش و گم شوی در رویاهای شبانه اش فرق نمیکند صبح با صدای اذان بیداری شوی یا ناقوس کلیسا.حتی درون خانه پدریت احساس غربت میکنی

فرستنده : taranom

خداوند درهاي فراواني ساخته كه به حقيقت گشوده مي شوند و انها را براي تمام كساني كه با دست ايمان به ان مي كوبند باز مي كند. نيكي در انسان بايد ازادانهه جريان و تسري يابد.

فرستنده : yildiz

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 269
  • بازدید کلی : 3,581