loading...
کلوپ جوانان بی غم
hasan بازدید : 31 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

اینایی که بچه پایین شهرن...دست و بالشون پر از خط و خاله...قیافشون ادمو زهر ترک میکنه...رفیقاشون حاضرن بدون نگرانی ناموسشونو بسپرن بهشون دو سال بعد بیان تحویل بگیرن...اهله دلن و شخصیته اسپرت و خوابیده ای دارن....پول مول زیاد ندارن...ولی مرامشون دیوونه میکنه ادمو...خرابشونم به مولا علی!!!!!!!!!!!!(لایک)

فرستنده : GoD 0f Sms

یکی از فانتزیام اینه که تو جوونی با عشقم بریم شمال بعد یه عکس دو نفره تو یه جای سرسبز بندازیم ...بعده چهل پنجاه سال بدم زیره عکسه بنویسن(ای عکس تویی ما را شاهد بر جوانی...ما پیر شدیم لیک تو فرخنده بمانی)....بکوبش لامصبو!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : GoD 0f Sms

به روی برگ زندگی دو خط زرد کشیدم، چشم های عاشق تو رو که گریه کرد میکشم، تو رفتیو بدون تو کسی نگفت با خودش، که من بدون چشم تو چقدر درد میکشم

فرستنده : saeed z

تو همیشه می روی
همیشه و همیشه وهمیشه .
نمی دانم نبودنت را با چه چیز پر کنم ،
تا آن هم مثل رفتنت رنگ همیشگی نگیرد

فرستنده : 2fmy

از تمام روزنه های نا امیدی ام که عبور میکنم....
کافیست تنها نام تورا بشنوم....
تمام نا امیدی هایم امید میشود...
خــــــــــــــــــــــــدایا

فرستنده : abresefid13

برای دیدن چشمانت
برای لمس دستانت
برای با تو بودن
تا قیامت صبر خواهم کرد
فرقی نمی کند امروز باشد یا در فرداها
یقین در من موج می زند که روزی با تو خواهم بود

فرستنده : 2fmy

 

در ســـایه یٍ مهـــــربانیٍ تو بــرپا شده این جـــوانیٍ مــن
باشـــد به فدایٍ یـــک نگاهت
عمــــرٍ منُ زندگانــیٍ مـــن

فرستنده : امیر21

چه لذتي بالاتر از اينكه "اسمت" قسم راست يك نفر باشد!...
چه لذت هايي كه داري و من ندارم..

فرستنده : D$D$D

لاک پشت صد ها بار توبه می کرد اگر می دانست ، بیرون آمدن از لاک آرزوی مشترکی است بین او و عقاب بالای سرش ...

فرستنده : ESKADRAN

برایم تعریف کن ، هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد ؟

فرستنده : isfahan

تلنگر کوچکیست باران ...
وقتی فراموش میکنیم آسمان کجاست ...

فرستنده : ESKADRAN

 

ویژهD$D$D
یکی از لذتهایی که دیگه ندارم...
اینه که بزرگترین بحثهای زندگیم اینا باشه:
کی اول گوشی رو قطع کنه..
اگه 5 دیقه دیر کنم با صدتا اس ام اس و 50تا میس کال نگرانم بشه..
توی بزرگترین مهمونی ها باشم و از اول تا آخر بهش اس بدم و بگم تو نباشی همه جا تنهام...
برای خرید کردنش فقط و فقط حضور و نظر من مهم باشه نه خودش و خریدش......
لایـــــــــــک=صفــــــــــــر

فرستنده : D$D$D

عشق
دق الباب نميکند
مودب نيست ، حرف شنو نيست
درس خوانده نيست ، درويش نيست
سربزير نيست ،مطيع نيست
عشق ديوار را باور نميکند، کوه را باور نميکند
گرداب را باور نميکند، مرگ را حتي باور ندارد
پس بيخودي با عشق نجنگ ..تو برنده نميشي

فرستنده : ά๗Į√ 711

دیگـــــــــــــر سکوت هایم ســـــــــــرد شد....
نه به ســــــــــردی هوا....
نه به ســـــــــردی دستانت......
به سردی لحنت...سکوتم سرد شد....
سرد..سرد ...سرد...
تو با لحن سردتت دلم را اتش زدی.....
و من هم با نگاه ســــــردم....دنیا را خاکســــــتر خواهم کرد
تقصیر من نیست..
تو به من اینگونه اموختی..

فرستنده : abresefid13

باران که می بارد :
یکی باید باشد که به تو زنگ بزند و بگوید چترت را برده ای ؟
یکی که نگرانت باشد حتی نگران اینکه زیر باران به این لطیفی خیس شوی …
یکی باید باشد که دست بکشد توی سرت و آب ها را کنار بزند …
اما چند وقتیست که باران دارد می بارد و کسی به من نگفته چترت را برده ای ؟
و کسی نبوده که دست بکشد توی موهایم …
اصلا همه ی اینها بهانه ایست که وقتی باران می بارد یکبار دیگر یاد تو بیفتم

فرستنده : mahyar

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 233
  • بازدید کلی : 3,545