loading...
کلوپ جوانان بی غم
hasan بازدید : 7 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

کجای دلم بودی.....
وقتی شب امتحان جبر
به جای درس خواندن
شعر می سرودم......

فرستنده : لوک بدشانس

تقدیم به آنکه قالیچه یادش را هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد!

فرستنده : رامسررر

همیشه قصه تلخ آدم ها تنها شدنه!
اما زیباترین حکمت:"به یاد هم بودنه"

فرستنده : ali m

ببین چقدر عمرت براش کوتاست که بهت می گه : گلــــــم

فرستنده : مهـــران

تو به فکر جنگل آهن و آسمون خراش…
من به فکر یه اتاق, اندازه تو
واسه خواب

فرستنده : HaMiiiiiiiiiiiiiD

بگذار غرورم
در تمام کوچه پس کوچه های این شهر
هر روز بدون تو
بشکند...
من تنهایی ام را
بعد از تو
به هیچ کس حواله نخواهم داد ...

فرستنده : mahyar

تو را از خاطره ها
پاک نمیکنم
بگذار بمانی
تا یادم بماند
چه طعم ِ تلخی دارد
دروغ
که میتواند حتی
شیرینی عشق و اعتماد را
زهر مار کند !

فرستنده : mahyar

زخم های دستم را میبتدند و می گویند چرا با خود چنین کردی؟ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند...!؟

فرستنده : mohammad

مجنون هميشه مرد نيست .گاهي مجنون دختركي تنهاست كه زماني ليلي كسي بوده!!!!!!!

فرستنده : M & S 4 EVER

از هزاران یک نفر اهل دلند ، آنهم تویی
مابقی تندیسی از آب و گلند . . .

فرستنده : sami

چه تناقض تلخی شده ام . . . دلم شورمیزند !
اما دستانم نمک ندارد . . .

فرستنده : sami

بچه که بودیم ، "دل دردها " را به یک زبان نالخ می کردیم ، همه می فهمیدند ،
بزرگ که شدیم "درد دلها" را به صد زبان میگوییم ، کسی نمی فهمد . . .

فرستنده : sami

دارم میگم ؟ میشه نگم ؟ الان میگم ؟ دارم میگم ؟ چی ؟ دوست دارم

فرستنده : محمد زیبانسب

خوشبحالت آدم ....خودت بودی و حوایت..... کسی نبود که حوایت را هوایی کند....

فرستنده : armanjoonam

هوای فاصله سرداست
من ازکلاف دلم برایت
خیال گرم میبافم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 377
  • بازدید کلی : 3,689