loading...
کلوپ جوانان بی غم

hasan بازدید : 14 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

دارم سیگار میکشم مامور اومده میگه داری سیگار میکشی؟ میگم پَـــ نَ پَــــ دارم
علامت میدم سرخپوستای قبیله بغلی بفهمن ما اینحائیم. گفت پدر سگ اهل فیسبوکم که هستی سوار شو بریم....
گفتم کلانتری ؟ گفت پَـــ نَ پَــــ بریم قبیله بغلی بگیم آوردیمت، لازم نیست دیگه شما تو زحمت بیوفتین.

فرستنده : تنها


 

اول شب بود یه خانمی با 206 میخواست بپیچه سمت چپ اینقد فرمون داد سمت راست که گرفت به جدول15 سانتی بعد لاستیک خیلی بلند گف فسسس بعد خانمه اومد بیرون گفت :لاستیک ترکید؟منم گفتم پ ن پ ماشین سنگین زیر پات بود ترمز زدی هوا خالی کرد!!!!

فرستنده : ImanPuls

 

دوستم ماشينش و خودش اتيش گرفته بود زنگ زدم اتش نشاني گفتم:دوستم تو اتيش سوخت.
گفت:سوخت؟
گفتم:پ ن پ برد رفت مرحله بعدي!

فرستنده : elina

 

رفتم یه نرم افزارو پاک کنم هشدار داده میگه:مطمعنید میخواهید این برنامه رو حذف کنین.
میگم:پ ن پ میخاستم ببینم عکس العملت چیه!

فرستنده : 2TaL

 

دارم والیبال بازی میکنم دوستم میگه داری والیبال بازی میکنی؟میگم پ ن پ هندونه فروشه اونور تور وایساده هندونه هارو میندازه من تلنگر میزنم ببینم کدوم بهتره...

فرستنده : limbo 2

 

رفته بوديم تفريح چندتاسگ كنارجاده ديديم وايستاديم ي خانمه اومده ميگه واااااي سگن؟گفتم پ ن پ گربه ن استتاركردن هاپو نخوردشون.

فرستنده : HAMID

 

اومدم ناهار بخورم مامان میگه دستات و با آب شستی؟؟
گفتم په نه په با چسب شستم ناهار بهم بچسبه بیشتر حال میده =))))

فرستنده : ali

 

با بابام دعوام شده بابام میگه انقد نگو په نه په میگمش بابا ناراحت شدی؟؟
میگه په نه په خوشحال شدم ای بابا خودتم گفتی که =)))))

فرستنده : ali

 

با دوستم رفتیم خرید. برگشتیم دیدیم ماشینش نیست میگه: دزدیدنش میگم پ ن پ خسته شده بود از بس منتظر ما وایساد . اس ام اس داد گفت من میرم خودتون بیاین!

فرستنده : ehsaan.e

 

با دوستم رفته بودم ماهیگیری،میگه طعمه اوردی؟
.
.
.
میگم پ ن پ امروز تتلو رو اوردم فردا طعمه رو

فرستنده : Tornado

 

طرف رفته بالای ی برج میخواد خودکشی کنه ملت جمع شدن اونجا یهو اتش نشانی اومده بهش میگه میخوای خودکشی کنی میگه پ ن پ میخوام استقامت استخونامو امتحان کنم

فرستنده : alim2

 

استاد اومده برگه تمرین داده , یکی از بچه ها میپرسه استاد حل کنیم ؟
استاد گفت : پـَـــ نــه پـَـــ ببر واسه مامانت سبزی بخر بزارتوش…!

فرستنده : My heart broken*alone

 

با دوستم رفته بودم بیرون یهو یه گاری دیدیم
میگه اا رضا این گاریه؟؟
میگم پ ن پ این الاغه ولی مثل مایکل جکسون جراحی زیبایی و پوست انجام داده الان اینجوری شده

فرستنده : ⓡⓔⓩⓐ™

 

با دوستم تو مدرسه بودیم یهو دیدیم مدیر داره میره
دوستم میگه این داره میره؟
میگم پ ن پ داره میاد ولی چون با سرعت نور میاد فک میکنی داره میره

فرستنده : ⓡⓔⓩⓐ™

 

خونه یه بنده خدایی آتیش گرفته همه واستادن دارن میبینن منم اونجام یه یارو میاد میپرسه ااااا اینجا آتیش گرفته؟؟
گفتم پ ن پ دارن فیلم حضرت ابراهیمو ضبط میکنن الان ببین آتیش تبدیل میشه به گل

فرستنده : ⓡⓔⓩⓐ™
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 343
  • بازدید کلی : 3,655