loading...
کلوپ جوانان بی غم
hasan بازدید : 6 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

مهربانی تا کــــــــــی؟؟؟؟؟
بگذار سخت باشم و سرد!!!!!!!!!
باران که بــــــــــارید......چتر بگیرم و چکــــــمه......
خورشید که تــــــــــابید......پنجره ببندم و تـــــــــاریک......
اشک که آمـــــــــد......دستمالی بردارم و خشــــــک.......
او که رفـــــت نیشخندی بزنم و ســــــــــوت..........

فرستنده : mojt4ba

تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است , اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !
من بودم ، تو و یک عالمه حرف
و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد !
کاش بودی و می فهمیدی وقت دلتنگی ، یک آه چقدر وزن دارد

فرستنده : mojt4ba

عاقبت قصه ی من هم شد آغاز/
چشم در چشم تو دوختم، شد پرواز/
دل در طلبت، پیوسته در محراب نماز/
خنده ی زیبایت، خوشترین نغمه ی ساز

فرستنده : Saeid0711

اگر روزی دلت گرفت سكوت كن؛این روز ها هیج كس معنای دلتنگی را نمیفهمد.

فرستنده : رضا غلامزاده

از فکر من بگذر خیالت تخت باشد
من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد
این من که با هر ضربه ای از پا در آمد
تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد
تصمیم دارد با خودش ،با کم بسازد
تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد...

فرستنده : ESKADRAN

بگذار ســکـــو تــــــــــ ...
قانون زندگی من باشد،
وقتی واژه ها درد را نمی فهمند...

فرستنده : ali baghban

دلم تنگ است برای کسی که که میدانم دلتنگ دیگری است و دلش از سنگ است
خدایا اگر عاشق میکنی عذابش بزای چیست؟؟؟

فرستنده : naji.kish

بلاهایی سرم آوردی اما, بگو من کی شکایت کرده بودم/بیا برگرد همونجوری که رفتی, به بی مهریتم عادت کرده بودم....
کی مثل من کنارت پابه پا بود, کی با خوبو بد تو زندگی کرد؟/چقدر آسون تو رفتی و ندیدی, یکی پشت سرت خون گریه میکرد...
مجیــــــــدخـــــــراطها

فرستنده : جواد.ش.رهنان

امشب ازان شب هایی است که دلم هوای اغوشت راکرده....
افسوس....
که جزپاهای بغل کرده ام مهمان دیگری ندارم

فرستنده : دل شکسته

نترس...
اگر هم بخواهم دیوانه تر از این هم نخواهم شد
گفته بودم ک بی تو سخت میگذرد...
بی انصاف
حرفم را پس میگیرم
‏"بی تو اصلا نمیگذرد"

فرستنده : parniyane_sard

چرا پس من اینقد دلم روشنه؟
چرا حالم اینقد به یادت خوشه؟
چرا فال حافظ ی جوری میاد؟
ک انگار قراره ی چیزی بشه؟
نمیپرسی اما خرابم عزیز
خرابم عزیزم همین کافیه
ردیفم کن ای "عطر بارون عصر"
ردیفم کن ای "بهترین قافیه"

فرستنده : parniyane_sard

در بست
درباز
بدون در
در به در
لاي در
همه جوره فدات ميشم

فرستنده : omid kamali

خدایا ... دلم خیلی گرفته امشب پای دل من بشین ... سیگار از من بارون از تو ،نظرت چیه؟

فرستنده : dele_shekaste1

داشتنت مثل نم نم باران جاده شمال ...
مثل مستی بعد از اولین پیک های شراب...
مثل خواب بعد از ظهر...
مثل اهنگ های قدیمی کریس دی برگ ...
مثل دیالوگ های فیلم شب یلدا...
مثل آن بغلی که عاشقت است،جدا نمیشود، تنهایت نمیگذارد ...
و مثل برگشتن آدمی که سالها منتظرش بودی ...
آی میچسبد ،آی میچسبد ...

فرستنده : maniya70

در خیالم باخیالت بی خیال عالمم تا تو هستی در خیالم با خیالت زنده ام

فرستنده : Mustafa
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 408
  • بازدید کلی : 3,720