loading...
کلوپ جوانان بی غم

hasan بازدید : 12 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

شب سردی ست و هوا منتظر باران است
وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است
شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من
ماه پیشانی من،دلبر بارانی من

فرستنده : mahyar

دنیا،دنیا آرامش بر وجود نازنینت را طالبم
شبت به خیر

فرستنده : amirali

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من
ماه پیشانی من دلبر بارانی من...

فرستنده : S.Mahshid

 

شبت شیک
شبت بهشت
شبت رنگارنگ
شبت ستاره بارون
شبت پر خاطره

فرستنده : Farzad

 

ﻻ‌ﻻ‌ﯾﯽ ﻻ‌ ﻻ‌ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﺍﯼ ﮔﻞ ﻧﺎﺯﻡ
ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﺸﺎﯼ ﺗﻮ ﻗﺼﻪ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﻡ…
ﻻ‌ﻻ‌ﯾﯽ ﻻ‌ ﻻ‌ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﺍﯼ ﮔﻞ ﺳﻮﺳﻦ
ﻫﻤﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﺭﻭﺗﻮ ﻣﯽ ﺑﻮﺳﻦ
.
.
.
.
‌ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﺗﻮ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺑﺮﺩ ﺑﺎﺯ ﺧﻮﺍﺑﺘﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ
ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ ﺷﺒﺖ ﺑﻪ ﺧﯿﺮ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺸﺪ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﺭﻧﮕﯿﻦ ﮐﻤﻮﻥ ﺑﺮﯾﺰﻡ

فرستنده : άιΐ♥ßάήĞΐ

 

ﺧﻮﺍﺑﯽ؟ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﺁﺭﻭﻡ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ، ﺑﯽ ﺗﺮﺱ، ﺑﯽ ﺩﻟﻬﺮﻩ، ﺑﯽ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ
ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﺎﺷﻢ، ﺩﻡ ﺩﺭ ﻭﺍﯾﺴﻢ، ﺳﺮﻣﻮ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻢ ﺑﻪ ﭼﺎﺭﭼﻮﺏ، ﻧﮕﺎﺕ ﮐﻨﻢ
ﺧﻮﺏ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ ﮔﻠﻢ
ﺧﻮﺍﺑﺎﯼ ﺭﻧﮕﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ

فرستنده : άιΐ♥ßάήĞΐ

 

سلام..
ببخشيد اين وقت شب مزاحمتون شدم..
ميخواستم ياد آوري كنم كه شب ها كه ما ميخوابيم آقا پليسه بيداره..

فرستنده : محمد رضا اثني عشري

 

سلام خواستم بينم آيا آشغالتو دم در گذاشتي يا نه؟بوس لالا

فرستنده : بهمن محمدي(شقان)بجنورد

 

امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاهاعزیزترینم،
تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .شبت بخیر

فرستنده : mahan jigar

 

‌میخوام وقتی تو خوابی کنار تو بشینم اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم
مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم

فرستنده : mahan jigar

 

ای اشک روان بگو دل‌افزای مرا
آن باغ و بهار و آن تماشای مرا
چون یاد کنی شبی تو شبهای مرا
اندیشه مکن بی‌ادبیهای مرا

فرستنده : hamad hamady

 

گوشه تا گوشه ی جنگل تو بخواب و نترس...شیرها خاطرشان هست که تو آهوی منی.....شب بخیر آهوی من.

فرستنده : nafas

 

خوابای رنگی بیبینی
خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون
خوب بخوابی عزیز جون

فرستنده : میعاد ♥ 09187xxx372

 

خوابی؟دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی
دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم، دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم
خوب بخوابی گلم
خوابای رنگی ببینی

فرستنده : میعاد ♥ 09187xxx372

 

باز صدا می زنم تو را …. امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده
شب به خیر نازدانه گلم

فرستنده : میعاد ♥ 09187xxx372

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 359
  • بازدید کلی : 3,671