loading...
کلوپ جوانان بی غم

hasan بازدید : 7 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

دلخوشيم به مستحبي كه جوابش واجب است: السلام عليك يا اباعبدالله الحسين.

فرستنده : biglar

باسلام بچه ها توروخدا به جای کلمه ی"قرآن"کلمه ی غوران رو ننویسین
قران کلمه ی مبارکیه عوضش نکنیم...بعنوان یه برادر کوچکتر این خواسته رو ازتون دارم...خواهش میکنم
من کوچیک همه تونم...

فرستنده : porya

بالای دو خصلت چیزی نیست: ایمان به خدا و سود رساندن به برادران.

فرستنده : mahtab

بابا گره ز کار دلم وا نمی کنی ؟
با دیدنم تو یاد ز زهرا نمی کنی ؟
امشب بدون تو نشود صبح ماه من
یادی چرا تو از شب یلدا نمی کنی ؟

فرستنده : pooria ja

شهید مطهری در کتاب جاذبه ودافعه امیرالمومنین میگوید:
در دوران خلافتش سه دسته را از خود طرد کرد وبا آنان جنگید
اصحاب جمل (ناکثین)
اصحاب صفین (قاسطین)
اصحاب نهروان (مارقین)
و دو گروه را سخت از خود دفع کرد:
منافقان زیرک و زاهدان احمق

فرستنده : HaMeD

نازم آن آموزگاري را که در يک نصف روز
دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند
ابتدا قانون آزادي نويسد بر زمين
بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند

فرستنده : alirezaalvandi

هر چه محبت داری نثار دوستت کن اما هر چه اطمینان داری به پای او مریز. امام علی(ع)

فرستنده : mohamad90

دل را اگر از حسين بگيرم چه كنم
بي عشق حسين اگر بميرم چه كنم
فردا كه كسي را به كسي كاري نيست
دامان حسين اگر نگيرم چه كنم
------------------

فرستنده : mohammad

امام صادق (ع)
داناترين مردم به خدا,راضى ترين آنهاست به تقديرات الهى

فرستنده : TaBalOOga

خنده کنان می رود روز جزا در بهشت
هر که به دنیا کند گریه برای حسین . . .

فرستنده : behnam gigiliber

حدیث قدسی:
" به عزت و جلال خودم قسم ،قطع میکنم امید بنده ای را که به غیر از من امید داشته باشد."

فرستنده : unique

" احتیاج مردم بر شما ، نعمت خداوند است بر شما؛از نعمت خدا خسته نشوید."
امام حسین(علیه السلام)

فرستنده : unique

پس از خوردن طعام خلال کنید و دهانتان را با آب بشویید که باعث سالم بودن دندان‌ها می‌شود.
پيامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (صلّی الله عليه و آله و سلّم ) صلوات فراموش نشه

فرستنده : محمد باقر

طعام را سرد کن که طعام داغ برکت ندارد.
پيامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (صلّی الله عليه و آله و سلّم ) صلوات فراموش نشه

فرستنده : محمد باقر

در بدي فرزند آدم همين بس كه برادر مسلمان خود را كوچك شمارد.
پيامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (صلّی الله عليه و آله و سلّم ) صلوات فراموش نشه

فرستنده : محمد باقر

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 351
  • بازدید کلی : 3,663