loading...
کلوپ جوانان بی غم

hasan بازدید : 12 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

چن وخ پیش با دوستان رفته بودیم ول گردی
یه پیرمرده کناره چنتا دختره تو ایسگا اتوبوس واساده بود
دستشم تا زانو تو دماغش بود
منم سرمو از شیشه آوردم بیرون گفتم حاجی نگرد تو اون یکیه
پیرمرده گفت :نه عزیزم اگه رزق تو باشه تو همینم پیدا میشه
باور کن پیاده شدم رفتم سرشو ماچ کردم گفتم اگه جا لایک داشتی 20000لایک به تنهایی براد میزدم
دمش جزغاله

فرستنده : HaMiiiiiiiiiiiiiD

دقت کردین تو فیلمای ایرانی هرکی لال مادرزاده تا آخر فیلم به حرف میاد؟؟!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : میکروب خسته

لذتی که در جویدن پوست کاغذی کیک هست،در خوردن خود کیک نیست!!!کی امتحان کرده؟؟

فرستنده : mozhi_khoshele

يه دونه پشه الان رو ديوار خابيده برم دم گوشش وز وز كنم؟؟؟

فرستنده : آيلار

اونقد آدما خون خودشون رو کثیف کردن که مجبور شدم برم گیاهخوار بشم !
(از دفتر خاطرات یک پشه)

فرستنده : MoTeZaaD

کی یادشه چاق و لاقرو با ماشینه ژیانشون و آون آدم آهنی که هردفه که وارد اتاق می شدن یه مشت ازش میخوردن؟یادش بخیر

فرستنده : yasha yohani

دو تا از قانون های نانوشته که به تازگی کشف شدن:
1) دخترا یا خوشگل و زیبا هستن یا ارشد میخونن.
2) پسرا یا کار دارن و یا ارشد می خونن.
تو این یک سال و نیمی که ارشد میخونم اینو کشف کردم.

فرستنده : PeYMaN

هر مردی باید یک روزی ازدواج کنه، چون شادی تنها چیز زندگی نیست!

فرستنده : isfahan

بچه داداشم هنوز یه سالش نشده
غذا دو دقیقه دیر میشه از گرسنگی گریه میکنه ولی غذا نمیخوره!!!!!!!
این همتی که این تو لجبازی داره من اگه تو درس خوندن داشتم الان یا نیوتن بودم یا انیشتن

فرستنده : jojo9

از اینکه انقدر بیکارم که صب تا شب 4 جوکم ناراحت نیستم حالا خوشحالم نیستم ولی ناراحتم نیستم

فرستنده : ترنم

کنار مامانم نشسته بودم سرشار از عشق دستش رو میبوسیدم و لیس میزدم !
مامانم گفت : مرسی پسرم . خدا عمرت بده . پاشو ببین آب اومده برم دستم رو بشورم ؟؟ اخه رفتم دست شویی آب قطع شد!!‌
یعنی من :-o
خب مادر من قربون دستای نشستت برم نمیشد زودتر بگی!!‌
سلامتی هر چی مادر ایران زمینه بزن لایک رو!

فرستنده : MR.X

آگهى استخدام
دوستان محترم و محترمه اى 4جوکى، به يه مترجم با سابقه و مسلط به گويش جديد دختران،جهت ترجمه اى سخنان و اس هاى G f ام
انصافا اين يعنى چى:اجغم خوفى؟چطول مطولى؟
يکى ني بهش بگه عقب افتاده کند ذهن خير سرت دانشجوى بعد بايد برى دفاعيه پايان نامت ميخواى اينطورى بحرفى باهاش آخه اجيجم ببخشيد منظورم همون عزيزم بود،بزرگ شو20سالته 2تا عقل ندارى تو اون سيفون سرت.
ديجه منم بلم مث اينکه عچقم به من اس داده
:\
:|
;<

فرستنده : ALIREZAZ

اين بچه هاى ده هشتادى دو دسته هستن:
دسته اى اول ترور شخصيت در جمع(توضيح:در صورت مشاهده اين موجودات درجمع متوارى شويد)
نکته:اين دسته ى بالا مربوط به بازه ى سالى 85تا90 مختص است.
دسته اى دوم:ترور شخصيت در خفى و جمع،برخورد فيزيکى به همراه جديد ترين متد فش هاى رکيک داخلى و خارجى(توضيح:اگه از من ميشنويد درصورت برخورد پس از مرحله اى بخش اول که شخصيتت مثل آرد شد.از محل متوارى اگه نتونستيد و به بخش دو وارد شديد ديگه کار از کار گذشته و خدا رحمتت کنه.واگه زنده موندى وارد بخش 3ميشى و انقد بهت فش ميده که خودت بهت بر ميخوره ميرى خودت رو ميکشى که باز خدا رحمتت کنه)
نکته:اين دسته مربوط به بازه سالى 80تا85ميشود.
هشدار:اين دسته کاملا خون خوار هستن اما درمقابل والده مربوطه ملوس و مظلوم هستن.
اوه اوه من فرار کنم انگار يکيشونو ديدم.

فرستنده : ALIREZAZ

شمام تا شکست عشقی میخورین زرتی آهنگ پیشواز غمناک میذارین یا فقط من احساساتیم؟؟؟!!!!

فرستنده : mozhi_khoshele

دقت کردین چقدر حال میده لایک های 99 رو بکنیم 100 ولی چقدر حسرت آور و ضد حاله وقتی لایک 98 رو میکنیم 99 ؟

فرستنده : Ali 104
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 432
  • بازدید کلی : 3,744